Bli stödmedlem

Vill du stödja Stockholms Gaykör med att främja den svenska gaykulturen och bidra till att stärka den internationella gaykulturen?

Stockholms Gaykör är en ideell förening. Kören är en manskör och har som mål att utvecklas musikaliskt och bygga upp en bred repertoar av såväl svensk som utländsk körmusik, samt att inom sig stärka en gruppidentitet som bygger på allas lika värde oavsett sexuell läggning. Kören vill genom offentliga framträdanden främja den svenska gaykulturen och även bidra till att stärka den internationella gaykulturen. Genom att bli stödmedlem hjälper du kören att uppnå sina mål.

Avgifter, villkoren, förmåner, m.m. (2019)

• Avgiften för stödmedlemskap är 300 kr. per kalenderår.
  • Stödmedlemskapet är tillsvidare och ska aktivt sägas upp senast den 31 december inför det kalenderåret uppsägningen av stödmedlemskapet önskas.
  • Som stödmedlem får du 75 kr. rabatt på en förbokat entrébiljett till varje konsert som kören själv anordnar under ett kalenderår.
  • Körens stödmedlemskap är för övrigt reglerat i föreningens stadgar som du kan ladda ner här (länk till stadgar).
Välkommen att anmäla dig som stödmedlem till föreningen Stockholms Gaykör!

KLICKA HÄR FÖR ATT ANMÄLA DIG SOM STÖDMEDLEM!